Otobuste sex

Otobuste sex
Bir gün yine işe gideceğim otobüse bindim. Otobüs çok kalabalıktı otobüse bindim giderken hala yolcu biniyordu otobüse. Iyice tıklım tıklım olmuştu. O binenlerin arasından güzel bir kız geldi önüme durdu. Otobüs haraket ettikçe vücudum ister istemez onun kalçalarına dokunuyordu. O gün siyah bir kumaş pantolo giymiş ve tamamen oturmuştu adeta kalçalarına yapışmıştı. Neyse ben dayanamayarak bir elimle tutarken diğer elimin baş parmagimı cebime koyarak duruyordum. Bu arada otobüsün her sallanışinda elim onun kalçalarına değiyordu. Hoşuna gitmiş olacak ki hiçbir ses çıkarmıyordu. Zamanla iyice deli olmaya başladım ve daha çok dokunmaya başladım kalçalarına. Hic ses çıkarmıyordu. Bir ara camdan yüzüne baktığımda dudaklarını yalıyor ve onlari ısırıyordu. Bu beni daha da tahrik etmişti. Artık daha cesaretli bir şekile kalçalarını okşuyor onlari sıkıyordum. Zevkten ölecektim nerdeyse çok mütiş bir duygu.artık delirıyordum. Onun da beni istediğini anlamıştım. Ellerimi bacaklarının arasında dolaştırıyor pantolonunun üzerinden amiyla oynamaya başladım. Bacaklarını kalçalarını amını iyice okşuyordum. Ben bunları yaptıkça neredeyse ayakta duracak dermanı kalmamıştı. Bana iyice yaklaşıp önüme sürmeye başlamıştı. Bende biraz daha geriye çekilerek iyi önüme girmesini sağlamıştım. Artık kollarımın arasındaydı. Bir yandan sikimi kalçalarına sürttürüyor bir yandan da nefesimi ensesine kulaklarına veriyordum. Adeta kendimizden geçmiştik ve zevkten uçuyorduk. Seks yapmaktan bile zevki birşey. Bir yandan yakalanma korkusu bir yandan da o mütiş zevk. Çok güzel birşey. artık tek beden olmuştuk. Iyice kalçalarına sürtürüyordum. Bir yandan da diğer elimle bacaklarını amını oluşuyordum. Oh çok güzeldi. Kokusunu içime çekiyor onu daha çok daha çok istiyordum. Bir ara iyice kendimden geçmiş ve artık boşalıyordu. Camdan yüzüne baktığımda zevkten uçtuğunu gördüm. Otobüs çok kalabalık olduğundan kimse fark etmiyordu. Inşallar artık herşeyi doğal karşılıyordu.Neyse o tamamen boşaldıktan sonra derin bir nefes aldı ve benimde boşalmamı istercesine iyice sürtmeye başladı. Ben neredeyse delirecektim. Otobüsün hareketiyle beraber iyice sürtürüyor kendini bana veriyordu adeta. Kendimden geçmiştim. Dayanacak gücüm kalmamıştı artık. Boşta olan elimi bacaklarından göğüslerine atmıştım onlari iyice sıkıyor oluşuyordum. Derken artık benimkide gelmişti. Onu iyice kendime çektim ve titreyerek kalçalarının arasına boşaldım. Bu arada o da benim boşalmamdan etkilenerek titreyerek ikinciyi boşalmıştı. Biraz kendime geldikten sonra hemen cebimden kartımi çıkarttım ve kimseye çaktırmadan eline verdim ve çantasına bıraktı. Çok sevinmiştim. Burada kalmayacakti. Bir kaç durak sonra düğmeye bastı üzgün bir surat ile burada iniyorum gibi bir işaret yaptı. Benim ise geç kalacağımdan dolayı inemedim. O indikten sonra uygun bir surat hali ile ona by by yaptım. Gözlerimin içine bakıyordu. Elimle telefon işareti yaptım ve sonkez baktım. Daha sonra bende otobüsten indim. Düşünceli bir şekilde ogün akşamı zor ettim. Gözlerim sürekli teldendaydi ama ondan hic ses yoktu.neyse artık gece olmuştu yatma zamanı gelmişti. Yatagima uzandim bu mütiş günü düşünüyordum. Hic aklımdan çıkmıyordu. Derken telefona bir mesaj geldi slm yazıyordu. Galiba oydu. Hemen telefona sarildim ve müsait misiniz araya bilir miyim yazdım. Cevap evet olunca hemen aradım. Başladık sohbet etmeye. Daha önce hic böyle bir zevk yapamadığını ve sizden çok etkindim dedi. Bende ondan çok etkindigimi ve sizinle beraber olmak istiyorum dedim. O da bakire olduğunu bunun çok zor olduğunu söyledi. Bende en azından sevişiriz diye teklif ettim. Kabul etti. Daha sonra buluştuk ve evime davet ettim evde yanlız yaşadığm için hiçbir sorun yoktu. O günden sonra sürekli ise beraber gittik ve sonunda kızlıgıni bana verdi.

Bir Cevap Yazın

