Pencereden gelen inilti

Pencereden gelen inilti
Kapilari yanyana olan müstakil bir evde kiraci olarak kaliyorum bir gün lavaboda tras olurken yan tarafta bulunan kucuk pencereden ses geldiğini duydum ve ses yavas yavas iniltiye dönüsmeye basladi. cok heyecanlanmistim sonra evde kimsenin olmadigini ve komsu kizinin banyoda oldugunu anladim pencereden izlemeye karar verdim yere uzanmis 58 cekiyordu bir anda nasil oldu anlamadim ve canan beni farketti ne yapacagimi sasirdim ve hemen odama gectim yarim saat sonra kapi calldi ve gelen canandi kizmasini beklerken tatli tatli gülerek konustu birazdan aliesinin geleceğini ve gece bir gibi yanima gelecegini söyledi cikti gece saat bir gibi kapi caldi ve hemen iceri aldım yillarca erkek görmemis gibi beni yataga itti ve sevismeye basladik deliler gibi birbirimiz soyduk ve ben onu dudaktan asagi dogru emmeye basladım en son amina gelince bunu ters cevirdim kalcasini havaya dikip kopek gibi domalttim ve amiyla götünü birlikte emdim zevkten sular akmaya baslamisti kaldirdim ve bunu masaya yatirdim birazda burda emdim amini sonra verdim ağzına benimkini ve nefes alamayacak hale gelene kadar kökledim bunu yataga yüz üstü yatirdim kalcalarini az havaya kaldirip arkadan azicik görünen amina girdim zorla giriyor ve zevkten ucuyorduk bu sekilde dakikalarca yaptık ve elim gogsundeydi sonra bunu kucagıma aldim ve duvara dayayip bacaklarini ayirip duvarla benim arama aip güzelce siktim zevkten kendimizden gecmistik daha sonra indirip önümde domalttim götüyle aminin arasinda ki bosluga dil darbeleri attim o zevkle sari sari bosaldi sıra bendeydı oda benım dassaklarimi emip yalarken yüzüne bosaldim ve hepsini yutmustu sonra banyoya gectık ve bunu kuvettede bır guzel becerdım en son cikarken gotune bosalip evine yolladim

Bir Cevap Yazın

