Azgın Dul Fatoş

Azgın Dul Fatoş
Özel bir şirkete çalışıyorum ve işim amacı türkiye nin her yerini geziyorum bir gün evde canım sıkılıyordu ve tv ye numaramı verdi tv den fatoş diye bir kız aradı konuştuk yaşı 25 di kırklarelinde yaşyordu dul bir bayandı ve benle tanışmak istedigini söyledi. fatoş beni kırklareline çagırdı bende gittim orda bir otele geçtim yemek şarap filan söyledim ve kapı çaldı karşımda balık etli beyaz tenli ve çok güzel bir bayan duruyordu ve onu içeri davet etim girdi ve bana sarldı bende ona sarıldım oturduk sohbet ettik şarap içtik sonra ben ona yaklaştım dudaklarına bir öpüçük verdim baktım ki bir şey demiyor onu yataga uzatım ve gömlegini çıkardım karşımda taş gibi iki tane meme onları yaladım fatoşu parmaklamaya başladım ve inliyordu sonra hadi aşkım sok dedi ben önce agzına verdim o emiyordu hasret klrmştı sonra 69 yaptık ben fatoşun heryerini yicek gibi yalıyordum o da dondurma gibi emiyordu sonra uzandı yataga ve birden soktum o deli gibi oldu ve inliyordun hadi erkegim daha hızlı diye bende köklüyordum ve kaldırdım onu domalttım ah ahhhhhhhhhh ohohhhh diye inliyordu o gün onu defalarca siktim

Bir Cevap Yazın

