Bakir delikanlı

Bakir delikanlı
Cengiz ile tanıştığımda beni o akdenizli görüntüsü ve yakışıklılığı ile büyülemişti. Deniz renginde, parlak gözleri vardı. Kısa kesilmiş kahverengi saçları ve sıcak gülüşü kadar gençliği de beni etkilemişti. O kadar utangaç ve dikkatli görünüyordu ki, ilk hareketin benden gelmesi gerektiğini anladım. Bana çok hoş ve rahat bir su yatağına sahip olduğundan bahsediyordu. Ben de ona beni odasına götürmesini, su yatağının rahat olup olmadığını test etmek istediğimi söyledim. Beni hemen yatak odasına götürdü. Oraya vardığım zaman bu geceyi nasıl geçireceğime karar vermiştim bile. Su yatağına oturdum ve kendimi tamamen serbest bıraktım. Onun da yanıma gelmesini istedim. Vücudunu yanımda hissettiğimde eğilerek küçük bir öpücük kondurdum. Şehvetli bir öpücükle karşılık verdi. Gömleğinin düğmelerini yukarıdan aşağıya doğru açmaya başladım. Yumuşakça göğsünü okşuyor, zeytin rengi teni öpüyor, bütün duygularımı onun anlayışına açıyordum. Sonunda gömleğini çıkarıp yere attım, pantolonunun fermuarını çözdüm, vücuduna yapışmış daracık pantolonunu zorlukla ayaklarından sıyırarak çıkardım. Bacak aramdan sular akmaya başlamıştı. Önceden planladığım gibi onun her tarafına dokundum, okşadım. Onu daha fazla böyle bekletemezdim, keşiflerime son verip soyunmaya başladım. Çıkardığım her parça giysimi dikkatsizce yakındaki sandalyenin üzerine bırakıyordum. Yanına oturdum ve bana istediği her şeyi yapabileceğimi söyledim. Okşamaları çok dikkatli ve nazikti. Bu benim şehvetimi iyice artırmıştı. Ateşli ateşli vücudumun her parçasını öpüyor, okşuyor ve yalıyordu. Sonra bir an durdu. Artık içime girmek istediğini anladım. Sırtüstü yatağa uzanmasını istedim ve üstüne oturdum. Kutum bu genç erkeğin kamışını yavaş yavaş içine alıyordu. İkimiz de zevkten inlemeye başladık. Kalçalarımdan tutup, üzerin de hareket etmeme yardımcı oluyordu. Eğilip dudaklarına yapıştım. Kamışı şeftalim de, dili de ağzımdaydı. Biraz daha ileri kayıp göğüslerimi emmesini söyledim. Meme uçlarımı yalıyor, emmiyordu. Ohhhh tanrım, en zevk aldığım şey buydu. Üzerinden kalkıp yatağa uzandım. Bacaklarımı açtım ve arama girmesini söyledim. Şimdi altta olan bendim. Penisini kutuma sokup hızla gidip gelmeye başladı. Hareketleri gibi nefesi de hızlanmıştı. Soluğundan boşalmak üzere olduğunu anladım. Ellerimi kalçasına yapıştırıp kendime doğru çekmeye başladım. Dibime kadar köklemesine yardım ettim. Keyif ve şehvetle inleyerek boşalmamıza kadar benim olan ne varsa hepsini ona verdim. Onun yüzüne bakarken çok mutluydum. Onun da mutlu olduğunu söyleyebilirim. Üzerime eğildi ve tutkuyla öpmeye başladı. Bütün duygularımız dilimizdeydi sanki. Beni üzerine çıkararak yeniden sevişmeye başladı. Neler yapabileceğini sanki bana göstermeye çalışıyordu. Ben dünden razıydım. Samimi birlikteliğimiz her dakikasında pozisyonlarımızı değiştirerek devam ettik. Bütün gece seviştik. Ben tatmin ve memnun olmuştum, o da öyle görünüyordu.

Bir Cevap Yazın

