Filmdeki sahneler beni etkiledi

Filmdeki sahneler beni etkiledi
Filmdeki sahneler beni etkilemiş, bacak aram ıslanmaya ve yanmaya başlamıştı. Elim ister istemez oraya doğru kaymağa başlamıştı. Aramı mıncıklamaya, sıkmaya başladım. Şarabın da etkisiyle iyice coştum. Ama kendimi tatmin etmem bana yeterli gelmeyecekti. Bir erkeğe ihtiyacım vardı. Telefon defterimi karıştırıp bu gece çağırabileceğim birini bulmaya karar verdim. Bana hala aşık olan Mehmet`te karar kıldım. Hemen aradım ve onu içki içmeye davet ettim. O da niyetimi anlarcasına “hemen geliyorum” dedi. İnanılmaz bir hızla duş aldım, güzel kokular süründüm ve giyindim. Uzun zamandır kimseyle sevişmediğim için, çok heyecanlanmıştım. Bacak aram yanıyordu. Onu üzerimde gidip gelirken hayal ediyor, daha çok azıyordum. Zaman sanki durmuştu. Biran önce gelmesini istiyordum. Hemen gelsin ve hemen beni yatağa atsın. Giysilerimi çıkarıp tek parça birşey giymeliydim. Bir çırpıda çıkarabileceğim kısa bir gecelik giydim. Salona doğru yürürken kapı çaldı. Oohhh tanrım kalbim çarpmaya başladı. Kapıya koştum. Gelmişti.. Mehmet şimdi bana her zamankinden daha yakışıklı görünüyordu. Elinde bir şişe şarap vardı. Elinden tutup onu salona götürdüm ve dudaklarına yapışıp ona kocaman bir hoşgeldin öpücüğü verdim. Mehmet benim bu halime biraz şaşırmıştı. Uzun zaman peşimden koşmuş ve benden yüz bulamıştı. Şimdi onun üzerine atlamama haliyle şaşırıyordu. Onu öpünce içim kıpır kıpır olmuştu. Salona geçtik, kendi şarabımdan bir bardak da ona verdim. Ben de bir bardak alıp karşısına oturdum. Onu biraz heyecanlandırmak için bacaklarımı hafif araladım. İçim de çamaşır olmadığı için amımı görebiliyordu. Benimle konuşurken gözü sürekli bacak arama kayıyordu. Beni daha iyi görebilmek için ara sıra eğilip bardağı yere bırakıyor, sonra tekrar eline alıyordu. Bardağı elinden bıraktığı bir an, yerimden kalkıp Mehmet’in kucağına oturdum. Öpüşürken, ellerini geceliğimden içeri sokup beni okşamaya başladı. Ben de elimi erkekliğine götürdüm. İyice kalkmıştı. Pantolonunun üzerinden okşamaya, sıkmaya başladım. İkimiz de iyice azmıştık. Beni kucaklayıp “hadi artık yatağa gidelim” dedi. Sonun da beklediğim an gelmişti. Beni yatağın üzerine bıraktı ve soyunmaya başladı. Omuzları ne kadar geniş, kolları ne kadar kaslıydı. Yanıma gelip, bacak arama girdi ve amımı yalamaya başladı. Ara sıra dilini içime sokup çıkartıyor, beni çıldırtıyordu. Sonra biraz daha yukarıya doğru çıkıp, dolgun göğüslerimi emmeye başladı. Bir eli bacak aramda amımı ovuşturuyordu. Mehmet bir kadını nasıl mutlu edeceğini biliyordu. İçime sokup çıkarttığı parmağı beni çıldırtıyordu. “Gir artık içime” diye inliyordum. Ama o sanki beni duymuyordu. Boynumu, kulaklarımı öpüyor, yalıyor, parmağıyla da amımı okşuyordu. Ben iyice kendimden geçmiş, bulutların üstünde uçuyordum. Şehvetli dudaklarını boynum da gezdirirken “öp beni” diye inledim. İkimizin de dudakları ateş gibiydi. Dudaklarımı öpmüyor, emiyordu. Elini çekip, bacaklarımı biraz açmamı söyledi. Sikini bir eliyle tutup önce amıma sürttü sonra bir hamle de içime girdi. Oooohhh harika bir duyguydu. Üzerimde gidip geldikçe zevkten eriyordum. Bacaklarımı omzuna koymamı istedi. Bu pozisyon da ikiye katlanmış gibiydim. Şimdi beni daha rahat sikiyordu. Her vuruşunda ben çığlık atıyordum. “Seni sabaha kadar sikeceğim” diyordu. Ben de “seninim sevgilim, becer beni sevgilim” diye karşılık veriyordum Yer değiştirip üste ben çıktım. Bacaklarımı iyice açıp, üzerinde zıplamaya başladım. Elleriyle vücudumu okşuyor, ne kadar güzel olduğumu söylüyordu. İkimizde zevkten uçuyorduk. İlk önce ben sonra da o boşaldı. Yatakta birbirimize sarılıp bir süre yattıktan sonra giyinip mutfağa gittik. İkimiz de acıkmıştık. Bir şeyler yiyip kaldığımız yerden devam ettik. Seyrettiğim erotik film hayatıma harika bir erkeğin girmesine neden oldu.

Bir Cevap Yazın

