Mini etekli ebru

Mini etekli ebru
Zeyneple yaklaşık 2 ay msnden görüştük.İkimizde aynı şehirdeydik ama ben avrupa yakasındaydım o anadolu yakasında çok samimi olmuştuk. Bir gün buluşmayı teklif ettim. Eşinden korktuğu için olmaz dedi çok ısrar ettim;kırmadı beni.Neyse ertesi gün Üsküdar`da buluştuk.Bir cafede oturduk konuştuk kaynaştık birbirimizi daha iyi tanıdık. Belliki korkuyodu.Biri görür diye çok tedirgindi ve beni bir gün arkadaşına davet edeceğini söyledi.Gelirmisin dedi.Neden olmasın dedim aradan bir hafta geçti aradı beni ve buluştuk. Arkadaşlarına gittik.Arkadaşı 27 yaşında ebru isminde bir bayandı kocasından boşanmıştı süperdi.Onu görür görmez benim alet kafasını kaldırmıştı zaten.Muhteşem bir mini etekle duruyodu karşımda.Oturduk sohbet derken 2 3 saat geçti. Bu arada gözümü bacaklarından alamıyordum. Onunda gözü pantolumdan kaçmıyordu.Gözlerini hep yakalıyodum ama yalan yok çokda utanıyodum.Akşam üzeri Zeynep`le çıkarken kapıda bana göz kırptı Ebru. İçimin yağları erimişti.Zeyneb`i minübüse bindirdikten sonra tekrar Ebru`nun evine geldim.Pardon dedim telefonumu içerde unutmuşum galiba.Bir zahmet bakarmısınız dedim.Oda ne zahmeti canım hatta canım sıkılıyodu benim gel biraz laflarız dedi.Beklermiyim hiç? Hemen daldım içeri kola getirdi.İçtim biraz lafladık.Sonra pat diye yanıma oturdu elini aletimin üstüne attı.Ölecek gibi oldum.Bir an önce içine girmek istiyodum. Bacaklarının arasından elimi sokup vajinasını okşamaya başladım 1 dakika içinde amından sel gibi zevk suları akmaya başladı.Çıkardı sikimi aldı ağzına.Dil darbeleriyle mest etti beni.Taşaklarımı mükemmel dilliyordu.O beni ben onu soyunmaya başladık.Bacaklarını araladım amını öpüp yalamaya başladım. İnlemesi beni bitiriyodu. Sonra dizlerinin üstüne çöküp domaldı.Önüme o mükemmel beyaz amcığı atmıştı.Büyük bir hışımla daldım içine makinalı tüfek gibi sikmeye başladım. 1 saat değişik değişik pozisyonlarda sex yaptık 3 defa üst üste boşaldık durmadan devam ettik o günü unutmak imkansızdı.

Bir Cevap Yazın

