Parti var diye kandırdı

Parti var diye kandırdı
O gün bir arkadaşımın evinde parti vardı bana çok ısrar etti snde gel snde gel diye. bnde ii tmm gelirim dedim konu kapandı. işte parti günü geldi çattı bn gittiğimde kimsecikler yoktu sadece parti sahibi arkadaşım buğra vardı onun üstünde kısa şort ve üstünde sade bir tişöt vardı bnm üstümdede kırmızı mini etek beyaz askılı tişotr ve siyah ceket vardı niye kmse yok dedim oda sn erken glmişşin gelirler birazdan dedi sonra bni içeri götürdü ışıklar kapalı idi ışığı açtım buğra sn keyfine bak bn içecek bir şeyler koyup geliyorum dedi bnde tamam dedim içeri girdiğimde kırmızı mumlar falan vardı sanki parti alanı değil seks alanı idi neyse oturdum biraz sonra buğra geldi rahat ol dedi bnde rahatım zten dedim neyse içeceklerimizi içtik aradan bi saat geçti nie kimse gelmedi hala dedim oda gelirlerr sabret dedi gece 11 olmuştu bn içkiden sarhoş olmuştum buğra ise hala turp gibiydi birden bacaklerımı okşamaya başladım başta korktum kaçmaya başladım beni tuttu kuçağı aldı bnde sarhoşluktan bütün gücümü yitirmiştim inmeye çalıştım bırakmadı beni yatak odasına götürdü yatağa itekledi sonra ayaklarımdan bacağıma doğru okşamaya bşladı bnmde hoşuma gitti okşaması sonra amıma doğru okşamaya başladı eteğimin altına beyaz bir tanga vardı eteğimi ve tangamı çıkardı amımı parmaklamaya başladı bnde azmıştım kendimi serbest bıraktım birazdan sikini çıkardı sem sert olmuş çok belliydi ilk sikini amıma sürtmeye başladı bn iyice uçmuştum gittikçe azıyordum sonra bni soymaya başladı sonra kend soyundu 2 mizde çırılçıplaktık memelerimi emmeye başladı sonra bni amımdan sikmeye başladı siki çok uzun ve kalındı çok zor girdi siki amıma ama sonunda soktu yavaştan hızlıya gittik sonra bn sakso çekmeye başladım bi 5 dk öyle idik sonra tekrar amıma girdi sonra tekrar sakso çektim sonra götüme soktu acayip zevk alıyordm sonra buğra vücuduma boşalmaya başladı sonra banyoya girdik vücudumuzu yıkadık bi de suyun altında amıma girdi bni ayakta domaltıyordu sonra çıktık bna kendi gömleklerinden verdi sonra gece 3 4 gibi çılgınlar gibi seviştik sonra amıma ve götüme girdi bn sakso çektim yine vücuduma boşaldı sonra duş alıp evime gittim tekrar çağırmasını bekliyorum çünkü çok zevk almıştım.

Bir Cevap Yazın

