Sekreterimiz Nazlı

Sekreterimiz Nazlı
Slm Ben Antalyadan Serhat Dayımın Börosunda sekreterlik Yapan Nazlı Vardı. Ve Beni Sörekli Takip Eden Birisiydi. Dayımın Yanında Çalıştığım İçin Sık Sık Karşılaşiyorduk Kaç Kez Cafelerde oturup konuştuk hep sexle ilgili konuşurdu Benimle. Ben Önemsemezdim Çönkü Her Gece deliler gibi sikiştiğim bir genç kız vardı.. Bir Gün Biroda Telf. Unutum Akşam 8 Gibiydi . Aradım büroda kimse Yok herhalde dedim . Büroya Gitim Nazlıda Orda Telf. Cevap Vermemiş oraya Gelmem İçinİçeri girdim Slm Falan Filen Muhabet Derken Nazlı Yanıma oturdu ve bana dedi aptal farkında değimisin seni istiyorm dedi dudaklarima yapişti 5.dk Yakın Dudak yalamalar derken ; Nazlının eteğinin altina uzatim elimi yanan bir şeftali vardı. nazlı kalktı ve karşımda oynuyarak soyunuyordu Ben nasıl çırıl çılplak olduğumu bile hatırlamıyorum)) tek hamlede elbiseleri çıkardim… Nazlı eğildi yarağimi ağzına almaya başladı ve korktu bana dedi penisin üyük canımı yakar ben bunun hepsini içime alamam dedi tamam dedim canını yakmam hepsini sokmam dedim neyse penisimi dondurma gii yaliyrdu ben çıldırıyordum kucağıma aldım muhteşem göğüslerini yaladım vucudunu deliler gibi yaliyordum bu penisimi tutu yeter dedi sok bana sok bana diye inliyordu Penisimi amına doğru götürdü kendisi yavaş yavaş kalkıp oturuyordu irden havaya zıpladi ahhhhhhh diye bağırdıCanım Yanıyor dedi Neyse Karşıma alıp domaltım o an canını yakmak istemiyordum yavaş yavaş penisimi nazlının amına sokmaya başladım sadece kafası giriyor cıkıyordu nazlı gine çığlık atip uzaklaştı ben bu penisi içime alamam dedi ne olur canımı yakma dedi Tamam anzlı dedim canını yakmıyacam altıma aldım bacaklarini açtim penisime tükürdüm))))) Nazlının Amına Dayadım Penisimi Tek bir hamlede Nazlının amına kökledim anzlı ahhh of yeter diye çığlık atmaya başladı ama ben boğa gibi girip cıkıyordum nazlının amına 5 dk girip ciktim nazlının amına ve içine bir Volkan Gibi Patladım nazlının östünde yığılıp Kaldım 1 Dk Yakın Öle Kaldık İkimizde Penisimi 10 Dk Yakın Çıkarmadım Nazlının AMından Ve Nazlı O Kadar Mutlu Olmuştuki Acılı Bir Sex Yaşadiği İçin.. Sabaha Kadar 3 Defa Nazlıyı Siktim SaBAh Erkenden 2 mizde Çıkıp Evimize Gitin Ve Ben Ewdekini Unutmaya Başladim Hemen hemen Her Gece Nazlıyı Biroda Sikiyorum Şu An Nazlı da Yanımda İkimizde Birodayız Ve Penisimi Emiyor……..

Bir Cevap Yazın

