Ev Arkadaşım

Ev Arkadaşım
Üniversitede ev arkadaşım vardı.Sarışın yakışıklı ve kabaydı. Kız arkadaşı da genelde bizde kalırdı.Kız arkadaşı olmadığında kahvaltısını ve akşam yemeğini hep ben hazırlardım.Ben görünüş olarak kalçalarım dolgun uzun saçlıyım.Bacaklarım düzgündür.Evin temizliğiyle ben ilgilenirdim. Ev arkadaşım Yozgatlıydı.Hep hayal ederdim ona siktirmeyi ama bir türlü söyleyemezdim.Evde şortla otururdu ve aleti belli oluyodu.Büyüktü siki .Kız arkadaşı bir süre eve gelmeyeceğini söyledi.Şehir dışında olacakmış.Ben yine evin kadını gibi temizliğimi yaptım. Yemeği hazırladım.Ev arkadaşım geldi yemeği yedik.Erkeğim kız arkadaşı şehir dışında olduğu için sikişemiyodu.Azmıştı yani. Yemekten sonra porno izlemeye başlamış. Bende odaya girdim Sikini okşuyo.Offf ya ya dedi nasıl sikişesim var dedi. Bi göt olsada siksem dedi.Bende çokmu azdın dedim .Hem de nasıl dedi.aslında dedim ben çaresini biliyorum dedim . Neymiş çaresi dedi.Sölicem ama tepkinden korkuyorum dedim.Bu aradada sikine bakıyodum.İyice kalkmıştı ve okşuyodu.Söle hadi dedi.Göt varsa sikilecek tepkim güzel olur dedi.Peki o zaman sölüyom dedim.Ben senin azgınlığını alırım dedim nasıl dedi. Benim götümü sik dedim.şaşırdı tabi. Malı göreyim dedi.Benim götüm her zaman kılsız bacaklarım vücudumda hiç kıl bırakmam her zaman alıyodum. Arkamı döndüm ve eşofmanımı indirdim.Güzel götüm gözlerinin önündeydi. ooooooooffffffff dedi ne göt varmış sende dedi.Oda şortunu indirdi. Yarağı çok güzelde başı kalın heryeri kalındı.Önünde diz çöktüm ve öpücük kondurdum.Yala bakalım göt veren dedi.ağzıma sikni yavaş yavaş aldım yalamaya Oooooooooohhhhhh yala yavrum diyodu.10 dk kadar yaladım taşakklarını sikini yaladım mis gibi kokuyodu siki.Sonra koltuğa çıktım ve domaldım.göt deliğim bi kabarıyo bi iniyodu.Sikilmek istiodum artık .sik beni erkeğim hadi istediğin kadar diye inliyodum.Parmaklamaya başladı götümü tükürükledi göt deiliğimi ve sikinii n başını deliğime dayadı çok heyecanlanmmıştım.Yavaş yavaş sokmaya başladı nasıl beğendin mi sikimi dedi.Evet bayıldım karınım artık dedim. Deliğim acıyodu ama sikilmek istiodum ona.Sikinin hepsini götüme soktu ve gidip gelmeye başladı.Bir erkeğe domalmak çok güzeldi.20 dk kadar beni sikti sonra böğürerek deliğime bütün döllerini boşalttı.Sıcacıktı ve o kadar çok döl akıttıki deliğimden taştı.Deliğimde bir süre bekletti sikini.Sonra çıkarttı ve bende yan yattım.Beyendin mi diye sordum bayıldım dedi. sonrada benim yatağıma gittik ve 5 defa beni sikti .Ağzıma akıttı sabah uyandığımda siki göt deliğime yaslanmıştı ve kalkmıştı ve sürtmeye başlamıştı napıyosun dedim.Sikimi indir dedi kalktı dedi.Tamam kocacım dedim ve ellerimle deliğime soktum sikini.Bi kerede öyle sikti beni.

Alinin Ablası

Alinin Ablası
Bir gun ali bana pcye format atmamı söyledi o bilmiyordu tam olarak bnde tamam dedim evde kimse yok biliyordu ama ablası evdeydi üniye gidiyodu ama o gun erken gelmiş eve girdik biz oadaya geçtik o sıra alinin staj yaptıgı iş yeri aradı gelmesinin gerektigini soylediler ali bana sen hallet ben 2 sate kadar gelirim dedi bende tamam dedim. ali gitti bn ve burcu kalmıştık içimden cok sevinmiştim yanıma gelip birşey içermisn diye sordu bnde meyvesuyu dedim gidip mutfaya hazırlıyım dedi ustunde gene kısa şortu ve derin dekolteli bir bluz vardı coks sexidi nasıl yakın olsam diye dusunuyordum bardaklarla beraber yanıma geldi oturdu nasıl yaptıgımı fln soruyordu muhabet ediyorduk ben ona sevgilisinin olup olmadıgı sordum yok dedi oda bana sordu ve bole ilişkilerden konu acıldı ve bu kadar guzelsin nasıl bir sevgilin olamz dedim oda aklımda biri oldugunu ama acılamadıgını soyledi bende espiri ve yakınlık oslun diye benmi dedim oda evet dedi bir anda sok oldum ben keşke dedim ve o an gozgoze geldik ve dudak duga opuşmeye başladık delirmiştim arzuladıgım kadın avuclarımdaydı ve ellerimle vucudunu okşuyordum ve usstunu cıkarırken oda benimkilri çıkarıyordu ve cırılcıplaktık goguslerini yalıyor amını okşuyordum titriyordu ve korkuyorum diyodu ben korkma dedim ve sikimle amına girdim ve daha bakireydi kanlar gelmeye başladı bir anda ne yaptık dedi ve bn duduklarına yapıştım ve saate baktım alinin gelmesine yarım saat vardı duşa girelim dedim veduşa girdi bn dayanamadım arkasından girdim ve onu yalamaya başlayarak amına kadar indim ve yarragımı bir kez daha soktum bagırıyordu cok guzeldi bir 3 5 dk git gel yaptım ve cıkarıp goguslerine boşaldım duş alıp hmn giyindki hiç bir şey olmamış gibi ve alinin halen haberi yok ve ablasıyla 1,5 aydır ilişki içersindeyim her onlara gittigmzide tek kaldıgımzı dkikalarda onu opuyorum arada onlar boşken onu sikiyorum.